Veelgestelde vragen

1. Bestellen

       Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan eerst je spamfolder. Staat daar niets in? Neem dan contact op met onze klantenservice.

       Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Zodra een bestelling is geplaatst, wordt deze direct verwerkt. Wij kunnen geplaatste bestellingen daarom niet garanderen te kunnen wijzigen of annuleren. Controleer je bestelling dus zorgvuldig voordat je afrondt.

       Ik heb een fout adres opgegeven, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Indien het pakket nog niet is verzonden, kunnen we het adres mogelijk nog aanpassen. Als het pakket al onderweg is, kunnen we helaas niets meer wijzigen. Contacteer ons meteen via info@shivmode.nl

2. Betaling

       Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Je kunt veilig betalen met:

- iDEAL

- Bancontact

- PayPal

- Creditcard (Visa/Mastercard)

       Is mijn betaling veilig?

Ja, wij werken uitsluitend met erkende en beveiligde betaalproviders. Je gegevens worden altijd beschermd via een versleutelde SSL-verbinding.

       Mijn betaling is mislukt. Wat moet ik doen?

Controleer of het bedrag is afgeschreven. Is dat niet het geval, probeer het dan opnieuw of kies een andere betaalmethode. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.

3. Verzending & levering

  Wat is de levertijd?

Binnen Nederland betaal je €5,95 verzendkosten. Bestellingen boven de €75 worden gratis verzonden.

       Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij verzenden je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen. De bezorging via PostNL of DHL duurt gemiddeld 1-3 werkdagen.

       Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-link.

       Wat als mijn pakket zoek is geraakt?

Is je bestelling volgens de track & trace geleverd, maar heb je niets ontvangen? Neem binnen 5 werkdagen contact met ons op, zodat we kunnen nagaan wat er is misgegaan.

4. Retourneren & ruilen

       Wat is jullie retourtermijn?

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Na aanmelding van je retour heb je nog 14 dagen om het pakket terug te sturen.

       Welke artikelen mag ik retourneren?

Je mag artikelen retourneren mits:

- ze ongedragen en ongewassen zijn!

- geen sporen van make-up, parfum, rook of andere gebruikssporen bevatten!

- alle labels en etiketten intact zijn!

- indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking worden teruggestuurd!

       Welke artikelen mag ik niet retourneren?

Voor hygiënische producten zoals lingerie, onderkleding en oorbellen geldt dat deze niet geretourneerd mogen worden. Sale-artikelen mogen retour, tenzij anders aangegeven.

       Hoe retourneer ik een product?

1. Meld je retour aan via de pagina retourneren onderaan de pagina;

2. Vermeld hier altijd duidelijk je gegevens en de reden van retour!

3. Verzend het artikel goed verpakt terug.

4. Zodra wij het pakket in goede orde hebben ontvangen, krijg je binnen 5 werkdagen je geld terug.

Let op: Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij wij een fout hebben gemaakt in de levering.

5. Terugbetaling

       Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Na ontvangst en goedkeuring van je retour, storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op de gebruikte betaalmethode.

       Worden ook de verzendkosten vergoed?

Helaas worden worden de verzendkosten niet vergoed.

6. Overige vragen

       Verkopen jullie cadeaubonnen?

Momenteel niet, houd onze website en sociale media in de gaten voor updates.

       Is er een fysieke winkel?

Ja, Je bent van harte welkom in onze vestiging in Haarlem aan de Nice Passage 2 | 2037AJ in Haarlem. Shiv Mode is volledig online actief. Dit stelt ons in staat om betaalbare mode te blijven aanbieden met snelle levering.

       Zijn jullie kledingstukken duurzaam?

Wij selecteren onze leveranciers zorgvuldig en streven ernaar om zo verantwoord mogelijk in te kopen. Duurzaamheid is een blijvend aandachtspunt in ons beleid.

       Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

Ja! Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor “Afhalen in de winkel – Haarlem”. Zodra je bestelling is verwerkt en klaar ligt, ontvang je een e-mail met instructies. Ophalen is gratis en mogelijk tijdens openingstijden van onze winkel. Vergeet niet je orderbevestiging mee te nemen.

Let op: Retourneren in de winkel is alleen mogelijk in overleg. Wil je iets retour sturen? Meld je retour aan via info@shivmode.nl.

7. Contact

       Hoe neem ik contact op?

Heb je na het lezen van deze FAQ nog vragen? Mail ons via info@shivmode.nl – we helpen je graag verder.